Search  
  You are here:  Home    
Midhad Terzić: Nije pravo vrijeme da Sarajevo-osiguranje traži partnera
Midhad Terzić: Nije pravo vrijeme da Sarajevo-osiguranje traži partnera

Midhat Terzić: Nije pravo vrijeme da Sarajevo-osiguranje traži partnera

Uprkos posljedicama globalne finansijske krize, zbog koje je u prvom kvartalu ove godine prepolovljen višegodišnji rast tržišta osiguranja u našoj državi, Sarajevo-osiguranje, najveće bh. osiguravajuće društvo, uspijeva zadržati lidersku poziciju.

Prema podacima Agencije za nadzor osiguranja FBiH za prvih pet mjeseci ove godine, Sarajevo-osiguranje (SASE:SOSOR) ostvarilo je 22,1 miliona maraka premije i drži oko 16 posto tržišta.

- Unatoč nelojalnoj konkurenciji i prisustvu najjačih osiguravajućih koncerna iz regije, naši osiguranici očigledno prepoznaju vrijednost autentičnog, domaćeg, bh. osiguranja, poklanjaju nam povjerenje i drže nas na vodećoj poziciji na tržištu. U prošloj godini povećali smo iznos ostvarene premije osiguranja na 53,6 miliona maraka, kapital i tehničke rezerve na 113,2 miliona KM, uz dobit od 1,6 miliona maraka - kaže za Avaz Midhat Terzić, generalni direktor Sarajevo-osiguranja.

Ova kompanija je ispunila sve obaveze prema osiguranicima, isplativši u 2008. ukupno preko 32 miliona maraka šteta. Takav rezultat jedne domaće kompanije u otežanim uvjetima nije mogao ostati neprimijećen i u stručnim krugovima koji su ovih dana Sarajevo-osiguranju peti put zaredom dodijelili priznanje "Kristalna prizma" za najbolje osiguravajuće društvo u BiH.

-  Zasluga za ovo priznanje pripada, prije svih, našim uposlenicima i klijentima. Ona nas obavezuje na zadržavanje liderske pozicije i još bolje rezultate - kaže Terzić.

Pored negativnih efekata krize i pada životnog standarda, Sarajevo-osiguranje se suočava i s najavom Federalne vlade da će izlaz iz finansijskih poteškoća tražiti kroz prodaju svojih, manjinskih, udjela u kompanijama.

- Menadžment i radnici uvijek su bili za privatizaciju kroz strateškog partnera koji bi platio adekvatnu cijenu kapitala i dalje razvijao firmu. Nažalost, u ovom trenutku mislim da takvog partnera nema. Zbog toga sam u više navrata javno isticao stav menadžmenta ove kuće da sada nije dobar moment za prodaju 45 posto državnog kapitala - kaže Terzić.

Terzić kaže kako su neke domaće kompanije propale nakon privatizacije, jer su ih kupili oni koji ih nisu imali namjeru razvijati i nisu bili strateški partneri.

- Mi u svakom slučaju podržavamo stav resornog ministra finansija Vjekoslava Bevande da sada nije moment za privatizaciju. Ukoliko prevlada mišljenje da se po svaku cijenu ide u prodaju državnog dijela kapitala, menadžment i radnici namjeravaju se udružiti u ortačku grupu kako bi kupovinom sačuvali kompaniju i njenu tržišnu poziciju - naglašava Terzić.

Izvor: seebiz.eu


Posted on Tuesday, July 07, 2009 (Archive on Wednesday, July 22, 2009)
Posted by   Contributed by
Return    

Rating:
Comments:
Save

Current Rating:

Home:Bankarstvo:Osiguranje:Fondovi:Berze:Leasing
Copyright 2007 by analize.ba Terms Of Use Privacy Statement
ralph lauren outlet ralph lauren outlet outlet Ralph Lauren